در این وبلاگ کارای گرافیکی_ادیت و فتوشاپ توسط خودم گذاشته میشود.

تمامی سفارشات در قالب /ادیت و فتوشاپ/طراحی و لگو/پذیرفته میشود.

در این وبلاگ کارای گرافیکی_ادیت و فتوشاپ توسط خودم گذاشته میشود.

تمامی سفارشات در قالب /ادیت و فتوشاپ/طراحی و لگو/پذیرفته میشود.

سلام
عبدالله هستم از استان هرمزگان/بندرلنگه

من قصد دارم شمارو با کارای فتوشاپ خودم اشنا کنم

مارو در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کانال تلگرام
Abdollahmalekpoor

کانال اپارات abdollah malekpoor





بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لوگو تلگرام

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ق.ظ

لوگو تلگرام

  • عبدالله ملکپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی